neljapäev, 4. detsember 2014

GoPro nurk: Selfied ning El Nido kohta miskit


El Nido. Vahepeal olin mina ja Maarja natukene haiged, Käisime turistituuril paadiga,  rentisime Kajaki päevaks, korjasin ise kookoseid (bukod) vaata buko challenge postitust ning kohtasime kahte Rootsi tsirkuseartisti (üks oli rohkem muusik). Taifuun käis külas. Tugev tuul ja vihmasadu mille pärast jäi ära meie mootorratta rentimine.



Kajaki rentimine oli superlahe! Käisime sellega El Nido suurimal saarel ning selle kõrval väiksema peal. Seal on suht inimtühjad liivarannad ning korallid, kus pisikesed kalad elavad. Päike paistis täiega, kuid meie lumivalged tagumikud ikka jäid suht meenutama ilusat Eesti talve. See-eest saime käed ja jalad tulipunaseks.



Turistituur oli paadiga El Nido läheduses saartel ja salakohtades. Seal saime ka snorgeldada ning pisikesi kalu näha. Ilusad kohad.


Päeval, kui tahtsime rantida mootorratta, saime teada, et taifuun on tulemas. Ilm tundus täitsa kena ning sain esimesed õpetused mootorrattaga sõiduks. Istusime siis kiivrid peas ratta peale ning läks sõiduks. Kui saime linnast välja, hakkas palju vihma tulema ja sõitsime tagasi ja sõit jäi ära. Lükkasime selle järgmise päeva peale. Õhtul tõusis tuul ning hakkas sadama veel rohkem. Elekter läks ära. Öö oligi selline tuuline ja vihmane. Meie öömaja ümber oli veeuputus, teed ja aiad olid kõik vee all. Tore majaomanik pakkus tasuta hommikuriisi koos muna ja vorstilõikudega. Too päev ka ei õnnestunud minna rattaga sõitma kuna päike tuli välja alles kella 16 ajal ning loojub juba 18 ajal.



Too taifuun "Queenie" tegi palju kurja metsadele ja ka mõned majad olid tuule poolt pikali või kõveraks puhutud. Palju oli näha pikali banaanipuid, need on vist nõrgemad.
Meie praam tagasi Manilasse jäi Queeni tõttu ligi 24 tundi hiljaks. Olime juba Puertos kus märkasin et toimub Fun run. Panin öösel end ja Maarja kirja. Saime koledaad logodega maikad jooku jaoks. Jooks ise algas kell 5:30 hommikul. Mina panin end kirja 5 km ja Maarja 3 km. Kokku oli vist 3, 5 ja 10 km jookudel kirjas umbes 200 inimest. Minu 5km start oli peale 10 km starti ja alustasin rahulikult. Jooksin kuni märkasin et jooksen juba ainult 10 km jooksjatega koos ning et magasin maha või ei märganud 5 km tagasipöörde kohta. Mis seal ikka, jooksen siis 10km. Najakas oli, et keegi ei öelnud mulle, et olen liiga palju edasi läinud, kuna rinnanumbrid on erinevat värvi. Väga lahe oli joosta ikkagi. Maarja võitis 3 km jooksus naiste arvestuses 2. koha!! Ja mina ei tea, mitmes ma siis olin kusagil arvestuses.. Jalalihased olid pärast ligi 3 päeva valusad. Peaks rohkem end liigutama ehk.

Hommikul kell 4:34

Õnnelik võitja banaanipuu all

Baleri kõrval künka peal, kuhu tsunami korral inimesed tulevad.


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar